Hurra :) og stort Tillykke fra hele Balladen
Hvor ER hun altså sød den lille pige! Så fin! De kærligste tillykker herfra! Kys til alle jer 6 fra Pernille og Bedstefar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Hurra :) og stort Tillykke fra hele Balladen
SvarSletHvor ER hun altså sød den lille pige! Så fin! De kærligste tillykker herfra! Kys til alle jer 6 fra Pernille og Bedstefar
SvarSlet