søndag den 26. oktober 2014

Gæster i weekenden

Besøg:
Laura og Magnus 

Stemningsbillede af mange på besøg:

Så glemte jeg desværre at tage et eneste billede på 2.dagen, hvor ellers både Mimi, hendes to drenge og hendes kæreste var på besøg. Og Cecilie, Andreas og deres Amalie og Tobias (som nu er 7 uger -som tiden flyver!) samt Marianne og Hans-Jørgen. Så det må I tænke jer til;-)

Søndag (idag) kom hele Martins familie. 
Jens, Gertrud, Esther, EnaMarie, Karen og Andreas fra Kbh og Mads og Julie og Henrik fra Århus. Som en glædelig overraskelse var Farfar også med..! Ole blev helt overrasket og vildt glad da han opdagede ham og løb hen og gav ham en kæmpe krammer. Der er altså et eller andet over bedsteforældre. 

Her hos farfar og Julie

Hos Julie 

Hos onkel Henrik

Stemningsbillede:
Vores lille ny ligner heldigvis sin storebror og lægger sig bare til at sove når det hele bliver lidt for hektisk omkring hende... 

En dejlig dag. Skønt med mange gæster. 
Og så havde vi også nogen hyggelige timer hvor vi bare var os selv i dag:
Her hos fantastiske storebror Jonathan



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.