tirsdag den 28. oktober 2014

Den lille nye pige

Hos Mormor

Lillesøster hos sin storebror

Ole er glad for hende. Vil gerne ae hende og holde hende af og til. Men han gider heller ikke snakke om hende hele tiden og er stadig god til at lege selv. Nogen gange når der kommer gæster peger han hen mod hende og fortæller at det er lillesøster. Og så viser han hvordan de skal ae hende:-) vi har snakket om at man gerne må ae hende og prikke hende på næsen men ikke i øjenene. Indtil videre går det over al forventning :-)

Søstre

Den anden gode storebror

Hun sover meget. Spiser meget. Og er lidt vågen af og til, hvor hun er meget opmærksom. Hun sover hele natten, så det er dejligt:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.