tirsdag den 23. september 2014

Lørdag hos fam. Rosenlund

Glemmer at få taget billeder, men her Ole der sover i Amalies klapvogn. Vi var der fra halv elleve til halv ni - så en hel dag. Det var hyggeligt. Martin var til fodbold fra klokken to af. Amalie og Ole legede fint sammen og Amalies lillebror som skal hedde Tobias er bare sød. Det synes Ole også og han aede ham på håret. 

1 kommentar:

  1. Det lyder hyggeligt, glæder mig til at se dem alle i weekenden! Tobias er også et rigtig sødt navn!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.