Glemmer at få taget billeder, men her Ole der sover i Amalies klapvogn. Vi var der fra halv elleve til halv ni - så en hel dag. Det var hyggeligt. Martin var til fodbold fra klokken to af. Amalie og Ole legede fint sammen og Amalies lillebror som skal hedde Tobias er bare sød. Det synes Ole også og han aede ham på håret.

Det lyder hyggeligt, glæder mig til at se dem alle i weekenden! Tobias er også et rigtig sødt navn!
SvarSlet