onsdag den 6. august 2014

Sommer på Martins kameratelefon

Ole plukker bær hos mormor - der kom ikke så mange i skålen. Flest i munden. 


Ole og kusine Esther fra København. 


Jonathan og Annasofie har gang i rigtige sommeraktiviteter. 


Jeg læser Otte er et næsehorn (billeder) højt for Ole. 


Sommer på Højskolevej. 


Ole så rejeost. "Ad" sagde han. Men så fik han lov til at smage på det på børne-måden. Med en finger. Det endte sådan her... Så ja, nu kan han godt lide rejeost:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.