onsdag den 6. august 2014

Ferie fra Martins telefon -del 1

Et par dages ferie os tre i Irmgards sommerhus ved stranden syd for Nyborg. 


Oles fødselsdagskager. 

Fødselsdagsfest for Ole. 2 år. Vi holder det i byggeprojektet - perfekt for vejret var for varmt til at sidde ude i solen. Dejlige gæster. 
Bedstefar+Pernille, Farfar, Lucas+Mimi, Amalie+Cecilie+Andreas, Alfie+Molly og selvfølgelig os 5. 


En dejlig stund med Bedstefar. 

3 kommentarer:

  1. Det var en meget vellykket fødselsdagsfest, da Ole blev (næsten) 2 år. Den var godt forberedt med boller og lagkager, vejret var perfekt, vi kunne ikke blive bænket bedre end i byggeriet som havde fået et skyggefuldt tag på og I havde inviteret søde gæster. TAK for en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak:-) Det var nemlig bare en rigtig dejlig dag. Og også tak for din gode hjælp med alt det praktiske der alligevel er selvom det hele er godt forberedt;-)

      Slet
  2. Vedr. "En dejlig stund med Bedstefar": Det VAR en dejlig stund. Vi ser på fisk! Jeg har nogle billeder på mobiltelefonen af en rød fisk, en orange fisk med et sort øje, en gul fisk med et sort øje, en hvid fisk med et blåt øje, en gul fisk som gemmer sig bag ved en grøn plante... og så har jeg også et par billeder af Oles søde mor...

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.