lørdag den 19. juli 2014

Sommer

Her er der igen gang i udklædningstøjet. 
Denne gang et batman kostume. 


Og så var Ole og jeg i Løvens Hule (et stort indendørs legeland) med Mimi, Lucas og Victor i mandags. Det var rigtig sjovt.  
Her vipper Ole med løven. 

Og her leger han i boldene
Vi fik stempel på hånden da vi skulle ind og det har han vist frem til alle og fortalt meget om turen. Især stempel, at han vippede med løven og legede i boldene, samt at han blev ked af det da vi skulle hjem (fordi han gerne ville have blevet der længere) har han fortalt meget om:-)

Pige-arvetøj fra Amalie str. 0-4 år!

Da Silas, Maj-Linn og Jesper var en eftermiddag på Højskolevej, tog vi også et smut ned forbi til aftensmad. 
Her graver drengene kartofler op sammen med mormor/farmor. Bagefter blev der spist jordbær, hindbær, solbær og ribs og så fangede vi en frø i jordbærbedet. Den vakte også stor begejstring (og et par enkelte skrig;-)

Bygningsværket:
Far pudser soklen op. 

Og Ole er også ude og arbejde. 



Og jeg har syet bukser til lillesøster:
De er syet med (grønt) for, så de passer til den kolde årstid:-)

Detalje på bagsiden. 

Håber I nyder sommeren lige så meget som os:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.