Fredag mødetes jeg med Mathias' mor da Ole skulle hentes og vi sang fødselsdagssang for dagplejemor Tina og kom med gave og lidt kage - så blev hun også fejret selvom det er i sommerferien hun har fødselsdag.
Ole med kage.
Ole og Mathias fjoller.
Ole fik, af Pernille da hun vendte hjem fra Nepal, denne flotte sommerdragt som vi nu nyder i varmen.
Ole kalder det for hans kjole og begynder at synge se min kjole når han får den på:-)
Ole og sommer
Så blev der brændt tag på. Martin havde Kenneth, en bekendt taglægger fra fodbold, til at gøre det.
Søndag eftermiddag var vi en tur på Stige ø og gå. Vi så på fugle og edderkopper, spiste fersken og pære, gik op og ned af bakkerne og så på og plukkede af alle de fine vilde blomster:-)







Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.