mandag den 14. juli 2014

Julidage

Fredag mødetes jeg med Mathias' mor da Ole skulle hentes og vi sang fødselsdagssang for dagplejemor Tina og kom med gave og lidt kage - så blev hun også fejret selvom det er i sommerferien hun har fødselsdag. 
Ole med kage. 

Ole og Mathias fjoller. 


Ole fik, af Pernille da hun vendte hjem fra Nepal, denne flotte sommerdragt som vi nu nyder i varmen. 
Ole kalder det for hans kjole og begynder at synge se min kjole når han får den på:-) 

Ole og sommer


Så blev der brændt tag på. Martin havde Kenneth, en bekendt taglægger fra fodbold, til at gøre det. 

Ole er med far oppe på taget og beundre arbejdet. 


Ole sidder på trappen søndag morgen og spiser morgenmad så han kan følge med i når Kenneth går og arbejder. 

Søndag eftermiddag var vi en tur på Stige ø og gå. Vi så på fugle og edderkopper, spiste fersken og pære, gik op og ned af bakkerne og så på og plukkede af alle de fine vilde blomster:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.