lørdag den 7. juni 2014

Zoologisk Have

Zebraerne er bare så flotte. Der er Fie også;-)


Frokost-madpakke-pause 


Der er mange gode legepladser...


...som både store og små havde fornøjelse af :-)


Tak, mormor for is. Det var skønt i varmen - ja, og smagte jo som altid dejligt:-)


Ja, vi var også med på turen ;-)


Vores tossede abeunger;-)


Vi ser på de flotte giraffer. 


Der er mindst én der er træt...


Og så kom Jesper og Maj-Linn hjem og spiste aftensmad hos os. Hygge og gril i haven. 

2 kommentarer:

  1. En perlerække af søde billeder af min dejlige familie.Nogen gange kan man ikke helt se forskel på dyrene og menneskene, men sådan er det vel i Zoologisk Have ;-)
    Kys fra Bedstefar og Pernille

    SvarSlet
  2. Haha ;-)
    Nej det kan jeg godt se, det kan være svært ;-)

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.