Zebraerne er bare så flotte. Der er Fie også;-)
Frokost-madpakke-pause
Der er mange gode legepladser...
...som både store og små havde fornøjelse af :-)
Tak, mormor for is. Det var skønt i varmen - ja, og smagte jo som altid dejligt:-)

Ja, vi var også med på turen ;-)
Vores tossede abeunger;-)
Vi ser på de flotte giraffer.
Der er mindst én der er træt...
Og så kom Jesper og Maj-Linn hjem og spiste aftensmad hos os. Hygge og gril i haven.
En perlerække af søde billeder af min dejlige familie.Nogen gange kan man ikke helt se forskel på dyrene og menneskene, men sådan er det vel i Zoologisk Have ;-)
SvarSletKys fra Bedstefar og Pernille
Haha ;-)
SvarSletNej det kan jeg godt se, det kan være svært ;-)