onsdag den 11. juni 2014

Haven og strikke-projekt


Forhaven. Næsten spild af billede, for kunne ikke fange hvor fin den er. Men den er altså rigtig fin nu. Lugede den mens...


...Martin gik og støbte. Der var lige lidt for lidt støbemix, og det endte med at gå ud over Oles sandkasse, der derfor lige for tiden er helt tom..!

Krukker på vores bygge-prægede terrasse. 


Fint sted i haven. 

Gemt bag det midlertidige skur...

Valmuer fra Far lige på bristepunktet...


Første påbegyndte strikkeprojekt siden det kvarte halstørklæde i 5. klasse... Dag 1. 


Dag 2. Det skal blive et par babysokker til lillesøster på vej:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.