lørdag den 14. juni 2014

Varm torsdag

Vi spiser vandmelon på en varm dag:

Og tumler rundt og hygger i teltet der er slået op i haven:


Og Ole hjælper med tærtedejen til aftensmaden:


Og skyller broccolien...?


Tærten blev god. Men bagermesteren var nød til at tage over, da lærlingen begyndte at gå mere op i at smage på dejen end at røre i den...
Og broccolien havde utallige små bidemærker - om det var Ole eller den larve der boede deri kan man jo kun gisne om;-)

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.