I mandags var Ole og jeg på besøg hos Mathias og hans mor. Det var første gang og bare super hyggeligt!
Der bliver spist frugt på tæppet i haven. Ole er ubestridt vandmelon-fan;-)
Der leges i badebassin.
Og spist frokost. Bagefter havde vi to meget trætte drenge;-)
Ann-Ka, Mathias's mor sendte denne opsummering af dagen:
Mathias er en dreng fra Oles dagpleje ;-)
SvarSlet