torsdag den 12. juni 2014

Hygge hos Mathias

I mandags var Ole og jeg på besøg hos Mathias og hans mor. Det var første gang og bare super hyggeligt! 
Der bliver spist frugt på tæppet i haven. Ole er ubestridt vandmelon-fan;-)


Der leges i badebassin. 


Og spist frokost. Bagefter havde vi to meget trætte drenge;-)

Ann-Ka, Mathias's mor sendte denne opsummering af dagen:







1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.