Jeg havde valgt tøj til Ole i morges. Men han ville ikke have det på. Og kunne ikke sådan lige overtales. Så sagde jeg at så måtte han selv gå med ind og vælge. Det ville han så gerne. Kiggede lidt i skabet. Valgte så sine hunde-strømper. Og udvalgte så sine stribede joggingbukser - nummer tre i bunken. Jeg spurgte hvilken body han ville have på og vi kiggede alle hans langærmede igennem. Ingen af dem duede. Så fandt han nummer to i bunken af kortærmede. Den han har fået af onkel Anders og Sidsel fra New York:-)
Her ses resultatet:
Ole i for første gang selvvalgt tøj med frosne ærter som godmorgen snack.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.