Gav gæstedagplejemoren et weekend kram. Hun roste ham for at være en god dreng og for hans meget fine sprog.
En okay uge, men det bliver dejligt at komme tilbage til Tina mandag.
På vej hjem:
Vi kiggede på brændhanen og snakkede om hvad man brugte sådan en til. Ole brugte den mest til at lægge sten på.
Hjemme i sommervejret i haven øves der på den trehjulede. Kan selv stige af og på og skubbe sig frem og tilbage, men benene mangler lidt endnu i længden for at kunne nå pedalerne;-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.