En lille gåtur hen til klinten
Hurra! Så kom fætter Silas
Her i påsken var vi inviteret i sommerhus som Bedstefar og Pernille havde leget ved Nordenhuse nord for Nyborg.
Vi kom alle 5 tirsdag og blev der til torsdag. Onsdag kom Anders og Sidsel også og Silas og Maj-Linn og Jesper. Så var vi alle samlet og det var rigtig hyggeligt. Vi nød sommerhuset og hinandens selvskab og det skønne vejr.





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.