fredag den 18. april 2014

I påske-sommerhus med familien

På stranden ved Nordenhuse. 
Ole samler sten - som kastes i vandet

Modlys på stranden. Bedstefar - Pernille -Fie - Far - Jonathan - Ole


En lille gåtur hen til klinten

Hurra! Så kom fætter Silas

Hånd i hånd 


Her i påsken var vi inviteret i sommerhus som Bedstefar og Pernille havde leget ved Nordenhuse nord for Nyborg. 
Vi kom alle 5 tirsdag og blev der til torsdag. Onsdag kom Anders og Sidsel også og Silas og Maj-Linn og Jesper. Så var vi alle samlet og det var rigtig hyggeligt. Vi nød sommerhuset og hinandens selvskab og det skønne vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.