Billederne er sendt fra Maj-Linns telefon, så kvaliteten er vist ikke så høj, men det giver da et indtryk af hvad vi har lavet:-)
Her med børnemenuen på restauranten til aftensmad.
Her dagen efter på stranden overfor. Skønt vejr, og da de var på vej ud i vandet i sko kom de bare tær frem - men vandet var for koldt til at soppe i.
Kort tid efter blev det tid til at få sko på igen.
Silas og Ole på en badebro.





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.