lørdag den 19. april 2014

Hotel Faaborg Fjord med fætter Silas

Billederne er sendt fra Maj-Linns telefon, så kvaliteten er vist ikke så høj, men det giver da et indtryk af hvad vi har lavet:-)
Her med børnemenuen på restauranten til aftensmad. 

Her dagen efter på stranden overfor. Skønt vejr, og da de var på vej ud i vandet i sko kom de bare tær frem - men  vandet var for koldt til at soppe i. 

Kort tid efter blev det tid til at få sko på igen. 

Silas og Ole på en badebro. 

Med fætter Silas og onkel Jesper oppe i en stor grøn traktor. Meget spændende! -og lidt farligt;-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.