Men her er den lille ny nummer 2!
Vi har været til scanning i dag og det et jo en helt igennem vild oplevelse!
Inden kan man gå og tænke alle mulige skøre scenarier - lige fra "hvad nu hvis det slet ikke er nogen!" til "hvad nu hvis der er to!"
Og så kommer hun det kolde gel på ens mave og man holder øje med den sorte skærm. Hun sætter scanneren på maven og så toner der noget gråt ubestemmeligt frem på skærmen. Pludselig ændrer billedet sig og dér ligger et lille barn!! Ens egen lille bitte baby!!
Og den er jo fuldt ud som den skal være! Arme, ben, hænder, fødder, hoved, krop, næse, mund. Det hele! Den mangler bare at vokse sig seks gange så lang. Og tage ca. x95 på i vægt!!!
Den bitte er nemlig nu ca 9cm med ben og vejer omk. 40g.
Hende der scannede var flink. Men det gik stærkt. Og hun gjorde ikke så meget ud af det billede vi fik. Men alting så godt ud, og var som det skulle være. Og vi fik den endelige terminsdato: 12/10/2014 - men jeg går jo sikkert over tid;-)

Fantastisk tillykke glæder mig allerede rigtig god weekend knus Pernille
SvarSletTillykke med den lillebitte, fine baby! Hun/han ligner jo familien! Det er skønt at være Bedstefar!
SvarSlet