onsdag den 9. april 2014

Blomster og weekend

Blomster fra Martin. Han fik Ole ud i gangen - jeg sad i stuen - og så kom Ole - Stolt- ind med buketten og gav mig den :-)

Overnatning på Højskolevej:
Ole og onkel Anders ser Bamse og Kylling en søndag morgen.Og det er god underholdning:-)


Ole og onkel Anders legede med play mobil. Her afprøver Ole lige play mobil mandens hat - og den passer fint:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.