søndag den 30. marts 2014

Søndag i foråret

Vi ville have været på havnen og spille basket, men der var loppemarked, så man kunne ikke komme til kurvene. Så er det godt vi har en dejlig skole tæt på. 
De store øvede kast - Martin og jeg fik også et par skud. 


Ole øvede fodbold. "Spark" siger han så. 



Vi havde en fodbold og en basket med og så skiftedes vi lidt. Mest Jonathan og Annasofie. Martin og jeg samlede også lidt skrald op der lå og flød...


Børnene med deres bolde. 

Eftermiddag i egen have 
Ole og far hygger. 

Ole graver i sandkasse og fylder sand i (last)bilerne. 

Martin fortsætter med byggeprojektets næste del. Udgravning - første etappe er at fjerne fliser. Han havde ellers tænkt han ville vente lidt, men det kriblede i fingrene på ham for at lave mere...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.