Her den anden dag, mens Ole og jeg var alene hjemme:
Jeg sad og syede nogle bukser til Ole - var kun nået til klippestadiet - Ole kravlede op på skamlen, som stod på den anden side af bordet og stillede sig på trinnet og begyndte at synge. Det er ikke med tekst, men han gør sig umage både med mimik og stemme.
Han stod længe og sang - afbrudt af mindre råb. Så sødt.
(Da jeg lige ville filme lidt stoppede han selvfølgelig;-)
Fik dog dette billede, hvor han synger:
Senere sad vi og spiste frokost. Ole var færdig og sad og legede med en Dublo-mand og en Play-mobil-pige. Så tog han manden. Sagde "prutte". Stak mandens bagdel op til sin næse. Tog den hurtigt væk igen mens han rynkede på næsen og sagde "aaaaddd". Han viftede endda med den ene hånd for at få lege-prutte-lugten væk! Hehe...
Jeg grinede mega meget og Ole synes også selv det var sjovt. Så det gjorde han nogen gange med både pigen og manden og jeg skulle også prøve at lugte.
Det er sjovt at han nu kan lege lege på den måde...

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.