Oles mor syntes han skulle være løve til fastelavn. Meget belejligt spiste vaskemaskinen et stort hul i min karrygule cardigan, som jeg så syede om til løvebluse og -hale til Ole:
Bemærk det lille ører der titter op i manken;-)
Jeg burde nok ha syet manken længere ned omkring halsen, men ellers synes jeg det blev meget godt;-)
Og så fik jeg dette fra Tina:
Sammen med en SMS om at han var blevet kattekonge ;-)
Og han var vist lidt betuttet ved hele situationen;-)
Tillykke til den lille løvekonge!
SvarSletDet er det flotteste kostume jeg længe har set - og den sødeste løve jeg længe har set.
Løven kan børste tænder, kigge sig i spejlet og have sut i munden; det er en rigtig dygtig løve!
Også en hilsen fra mig sikke en sød løve og hvor er du god til at sy Nina. Dejligt at se jer i mandags og så ses vi jo igen om 14 dage :-) hils hele familien knus Pernille
SvarSlet