Ja, tak :-) Jeg havde tænkt vi skulle gå en tur i skoven, men det blev mest til at stå på den der træstub og kravle lidt op og ned af den - det var bare sagen :-) Knus Nina
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Skønne billeder :-) knus pernille
SvarSletJa, tak :-)
SvarSletJeg havde tænkt vi skulle gå en tur i skoven, men det blev mest til at stå på den der træstub og kravle lidt op og ned af den - det var bare sagen :-)
Knus Nina