Desuden har han sagt "far" for første gang. Det blev til "bar" "bar" "bar". Tre gange sagde han det i søndags mens han gik hen mod sin far med åbne arme. Han har ikk sagt det siden - vi satser på det nok skal komme😉 Og så siger han "mormor" og "mor". Men bruger endnu ikke "mor" for at kalde på mig (der er det bare "Ah-ah" eller lyde i den dur😉)
Af lyde når han leget siger han "Nnnnøhnnn" når han kører med sine små biler på gulvet og "'op 'op" når han vil sige "hop". "Gyng-gang" siger han ret tydeligt og det lyder så sødt, så vi er tit ude og gynge😜
"Mam-mam" er også en fast del af repertoiret og så er der sikkert noget jeg har glemt... Men nu skal i få dagens billede:
Ole ved legehuset:


Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.