fredag den 20. september 2013

Ny dagplejemor...

Område pædagogen ringede omkring kl. 9 i dag med en fremragende nyhed. Ole har fået plads hos Tina, hans gæstedagplejemor, som han var glad for, fra på mandag! Vi blev meget glade og meget overraskede. For hun havde faktisk allerede fået tildelt et nyt barn, men heldigvis for os, så sagde det barn nej tak til pladsen så den er nu Oles:-)
Jeg kan fortælle at efter telefonsamtalen havde vi en lille jubelscene herhjemme;-) 
Han er så 5. barn indtil 30/11 hvor den ældste Smilla skal i børnehave, men det er bare fint, og vi glæder os til at få lidt ro og hverdag:-)
Og så lige en genopslag af et billede:
Ole i dagpleje hos Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.