søndag den 19. januar 2014

København og "gravko"

Ole har lige lært at sige "gravko" (hans mor troede i starten at han sagde "taco"). Og alt hvad der ligner maskiner er ifølge ham "gra-ko". 
Vi var i Kbh til Anders' 25 års fødselsdag, og på en gåtur kom vi forbi en stor kran på Enghave Plads - Ole var helt vild med den, så dagen efter gik vi en tur forbi den igen:


Og vores to drenge "hoppede" lidt rundt på en glascontainer: 



Og vi kiggede lidt på ænder på vej hen til en legeplads:

Vi var afsted fra lørdag middag til søndag eftermiddag. Dejlig tur, hvor vi både fik set onkel Anders+Sidsel og Bedstefar+ Pernille og Mormor+Ege. Ole er tydeligvis glad for sin familie og hyggede sig meget:-)
Tak for en god weekend:-)

onsdag den 15. januar 2014

I går

Ole og mor i haven i januarsol. 

Ole og far spiller klaver inden sengetid. 

mandag den 13. januar 2014

søndag den 12. januar 2014

Oles dagligdag

Ole synes der var lidt beskidt i vores redskabsskur, så han gik igang med at feje væggene ned. 

Og så var der for meget sand i sandkassen. Det skulle der også gøres noget ved. Hans mor reddede det meste sand i en spand. 

...okay, ikke så dagligdags, men Ole fik lokket far med i bad... 

tirsdag den 7. januar 2014

Struds

Dette billede med nedenstående tekst fik jeg af Tina dagplejemor i formiddags :-)


Ole er blevet fornærmet fordi han ikke bare må tømme alle legetøjskasserne.....så sådan har han gemt sig i snart et par minutter....
Den lille struds ;-)

mandag den 6. januar 2014

Søndag - sidste feriedag

Far, Ole og Fie på "hjemmelavet fællesgynge"

Der bliver ikke så meget tekst til billederne for tiden, da jeg læser til eksamen.

lørdag den 4. januar 2014

Lidt fra nytår

Drengene rucher på Silas's fede ruchebane :-)



Far, mor og barn



Ole og Amalie

torsdag den 2. januar 2014

Nytår for et år siden


Sådan så Ole ud for et år siden, da der var nytår 12-13.
Der kommer billeder fra 13-14 når jeg får fat i dem - de ligger på nogens kamera ;-)