mandag den 20. januar 2014
søndag den 19. januar 2014
København og "gravko"
Ole har lige lært at sige "gravko" (hans mor troede i starten at han sagde "taco"). Og alt hvad der ligner maskiner er ifølge ham "gra-ko".
Vi var i Kbh til Anders' 25 års fødselsdag, og på en gåtur kom vi forbi en stor kran på Enghave Plads - Ole var helt vild med den, så dagen efter gik vi en tur forbi den igen:
Og vores to drenge "hoppede" lidt rundt på en glascontainer:
Og vi kiggede lidt på ænder på vej hen til en legeplads:
Vi var afsted fra lørdag middag til søndag eftermiddag. Dejlig tur, hvor vi både fik set onkel Anders+Sidsel og Bedstefar+ Pernille og Mormor+Ege. Ole er tydeligvis glad for sin familie og hyggede sig meget:-)
Tak for en god weekend:-)
onsdag den 15. januar 2014
mandag den 13. januar 2014
søndag den 12. januar 2014
Oles dagligdag
Ole synes der var lidt beskidt i vores redskabsskur, så han gik igang med at feje væggene ned.
tirsdag den 7. januar 2014
Struds
Ole er blevet fornærmet fordi han ikke bare må tømme alle legetøjskasserne.....så sådan har han gemt sig i snart et par minutter....
Den lille struds ;-)
mandag den 6. januar 2014
Søndag - sidste feriedag
Far, Ole og Fie på "hjemmelavet fællesgynge"
Der bliver ikke så meget tekst til billederne for tiden, da jeg læser til eksamen.
lørdag den 4. januar 2014
fredag den 3. januar 2014
torsdag den 2. januar 2014
Nytår for et år siden
Der kommer billeder fra 13-14 når jeg får fat i dem - de ligger på nogens kamera ;-)
Abonner på:
Opslag (Atom)
















