søndag den 19. januar 2014

København og "gravko"

Ole har lige lært at sige "gravko" (hans mor troede i starten at han sagde "taco"). Og alt hvad der ligner maskiner er ifølge ham "gra-ko". 
Vi var i Kbh til Anders' 25 års fødselsdag, og på en gåtur kom vi forbi en stor kran på Enghave Plads - Ole var helt vild med den, så dagen efter gik vi en tur forbi den igen:


Og vores to drenge "hoppede" lidt rundt på en glascontainer: 



Og vi kiggede lidt på ænder på vej hen til en legeplads:

Vi var afsted fra lørdag middag til søndag eftermiddag. Dejlig tur, hvor vi både fik set onkel Anders+Sidsel og Bedstefar+ Pernille og Mormor+Ege. Ole er tydeligvis glad for sin familie og hyggede sig meget:-)
Tak for en god weekend:-)

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.