Læser bog
torsdag den 30. maj 2013
tirsdag den 21. maj 2013
mandag den 6. maj 2013
Dejligt at have været i bad...
Dengang jeg legede i Bedstefars køkkenskuffe :-)
Nu bliver det snart forår...
Zzzzzz...
"Hej, jeg hedder Ole, jeg er lidt tosset"
Elsker min nye klapvogn!
At spise af en tallerken....
Er blevet så stor at jeg kan ride på gyngehest (næsten) selv ;-)
Godformiddag :-)
"Hej-hej"
Skønt at det nu endelig er blevet forår!
Abonner på:
Opslag (Atom)











