torsdag den 8. juni 2017

Maj 2017

Martin og jeg på en lille formiddagsdate


Ham her bliver altså en stor dreng! 



Martin på Stige Ø med Thea, Ole, Lilje (som vi passede) og Annasofie.
Her kælker Ole ned af sommer-kælkebanen som er derude


Thea prøvede også en tur:-) 

Og om aftenen kom Tobias og Amalie, Cecilie og Andreas til aftensmad. Vi spiste i haven og der blev lavet et vaske ægte børnebord. 

Det var et hit :-) 



Endnu engang i Odense Zoo med vores årskort 



Til Eventyrløb i Odense gennem mit arbejde, HF & VUC Fyn - med de gule trøjer. 
Fie - Thea - Nina - og så kan man vist ikke rigtig se Ole, som løber forrest. 


Vi løb alle børneløbet på 2,1 km



Nabopigen Laura læser godnathistorie for Ole og Thea :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.