Martin og jeg på en lille formiddagsdate
Ham her bliver altså en stor dreng!
Martin på Stige Ø med Thea, Ole, Lilje (som vi passede) og Annasofie.
Her kælker Ole ned af sommer-kælkebanen som er derude
Thea prøvede også en tur:-)
Og om aftenen kom Tobias og Amalie, Cecilie og Andreas til aftensmad. Vi spiste i haven og der blev lavet et vaske ægte børnebord.
Det var et hit :-)
Endnu engang i Odense Zoo med vores årskort
Til Eventyrløb i Odense gennem mit arbejde, HF & VUC Fyn - med de gule trøjer.
Fie - Thea - Nina - og så kan man vist ikke rigtig se Ole, som løber forrest.
Vi løb alle børneløbet på 2,1 km
Nabopigen Laura læser godnathistorie for Ole og Thea :-)










Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.