Godmorgen med smoothie-overskæg og nyklippet pandehår
Den lille Thea med paraplyen
Thea og Tobias
Selfie
Godmorgen med overnattende gæster
Besøg hos farfar
Fastelavn i Fredens Kirke
- Ole vandt faktisk for bedste udklædning i sin aldersgruppe
Thea som pingvin, mig og Ole som nordmand på ski, Fie som Bamse, Oles veninde Majse som prinsesse
Det var en fest.
Rigtig hyggeligt og Bedstefar og Pernille var med.
Fie og Ole var ude og rasle













Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.