søndag den 28. maj 2017

Februar 2017

Godmorgen med smoothie-overskæg og nyklippet pandehår




Den lille Thea med paraplyen





Thea og Tobias


Selfie



Godmorgen med overnattende gæster 


Besøg hos farfar


Fastelavn i Fredens Kirke 
- Ole vandt faktisk for bedste udklædning i sin aldersgruppe

Thea som pingvin, mig og Ole som nordmand på ski, Fie som Bamse, Oles veninde Majse som prinsesse

 Det var en fest. 
Rigtig hyggeligt og Bedstefar og Pernille var med.


Fie og Ole var ude og rasle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.