onsdag den 6. juli 2016

Sidste del af Jesperhus Blomsterpark

Vi nyder en is. Her Seija i strålende humør:
Kære søde pige




Thea nød også sin is:


Og så fik de to søde kusiner -Thea og Seija- en hyggelig lille gyngetur:


2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder alle sammen, også alle de forrige :-) Knus Pernille

    SvarSlet
  2. Tak Pernille:-)
    Dejligt med en lille kommentar fra dig nu og da. Det er hyggeligt:-)

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.