onsdag den 18. maj 2016

Morgen, sygehus, togmuseeum

To søde børn i morges klar til børnehave/dagpleje. Jeg er begyndt at "øve" med Thea, at hendes hår bliver sat op :-)


To børn efter endnu et besøg på sygehuset i sidste uge, hvor Ole fik lagt nyt gips, fordi det gamle var blevet vådt... Han får det af på mandag, og det glæder vi os til😊

Ann-Ka og Mathias havde inviteret os med på togmuseet i fredags, hvor Thomas Tog var på besøg. Her er de to gode venner i en gammel togvogn trukket af Thomas Tog. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.