tirsdag den 19. april 2016

Lidt billeder fra Bedstefars 60 års fødselsdag

Thea får køretur af Fie


Thea nød festen og løb meget rundt på egen hånd

Mig

Bedstefar kører med Fie og Thea

Thea ville bare gerne køres hele tiden. Hun stod som en rigtig prinsesse og nød det.

Søde Fie

Thea hos sin gode Bedstefar, som fyldte 60 år

Kristian spillede og sang en meget smuk sang han selv havde skrevet

Ole var desværre syg, så han havde mest bare brug for at sidde hos sin far og slappe af

Der kommer flere billeder fra festen i næste opslag. Desuden kan jeg lige nævne at disse billeder er fra Sidsel og Anders' kamera :-) 

1 kommentar:

  1. Åh ja, det var en skøn dag! Skønt med alle jer dejlige gæster (og gaver!) - og skønt at fylde 60 år.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.