mandag den 8. februar 2016

Thea

Der er fuld gang i Thea lige for tiden. Hun går, snakker, råber, kravler op på ting.  

Hun er for det meste glad, men har selvfølgelig også sine pylrede øjeblikke - ofte fra kl. 17-18, faktisk;-)

Hun ved hvad hun vil og kan godt give udtryk for det..!

Hun vil tit have det Ole har - men heldigvis ikke så meget at det er et problem som ikke kan afværges ved at han stikker hende noget ligende (eks. en anden bil)

Hun er så sød :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.