For snart en uge siden gav Thea slip og gik fra skamlen i køkkenet hen til dørkarmen ud til gangen. Holdt fast i den mens hun gik over trinnet og gik derefter selv videre til døren ind til stuen og forcerede den på samme måde. Gav slip igen og hen til stuebordet. Inden da havde hun kun gået mindre ture med 4-5 skridt (eller lidt længere hvis hun gik hen mod en og man bakkede). Og dagen efter (13/1) gik hun bare rundt over det hele. Og nu går hun hele tiden og i går øvede hun sig nærmest i at løbe!
Nogen gange når jeg har hende på armen og sætter hende ned har jeg helt glemt at hun kan gå..! Så når jeg lige at blive overrasket på ny;-)
Hvis klippet ikke virker så følg linket her i stedet:
http://youtu.be/yhHBkps85hg
PS. Jeg har lagt den ud på You Tube med begrænset tilgang, hvilket betyder at man altså ikke kan finde den på You Tube hvis man søger efter den, men man kan kun se den når man har linket til den.
Fantastisk :-) <3 Pernille
SvarSletDet er rigtig godt gået! Og så kan Thea også pege på storebror Ole og Farmand!
SvarSletSejt! Det ser ud som om hun har temmelig godt styr på det :)
SvarSletJa, takDet har hun også efterhånden - bortset fra når hun er træt;)
Slet