fredag den 15. januar 2016

Julen 2015

En gåtur i friskt vejr ned til Friskolen City Odense.
Et lille kys 

Fie tog en slapper i klapvognen, mens Jonathan øvede Basket Ball, som han er ret skrap til :-) 

Juleaften var bare SÅ hyggelig. Vi var os seks og Farfar og Bedstefar og Pernille
Afslappet stemning, god og ikke for tidskrævende mad. Vi spiste hovedret, dansede, pakkede gaver op og spiste risalamande efter de to mindste var blevet puttet. 

Lidt uskarbt billede, men man kan se Thea mellem mig og Jonathan. Hun var VILD med at gå rundt om træet. Både selv som her, eller på armen af mig eller Martin.

Ole syntes også det var virkelig hyggeligt, så vi sang mange sange og tog os god tid rundt om træet.

Thea nød i fulde drag at bedste-fædrene var på besøg - hun ville hellere være hos dem end hos mor eller far. Det var virkelig sødt :-)

Gaveoppakning. Det var mange og gode gaver. 
Her har Jonathan og Fie fået gammeldags game-boy'es, som de blev virkelig glade for - det er jo nærmest et samlerobjekt i dag. I baggrunden kan man se mig og Ole rulle en plakat ud, som Ole fik. Hans hånd er den med arbejdshandsken på - en gave fra bedstefar. Ole var heldigvis meget afslappet omkring det med gaver. Han pakkede en op - blev så begejstret for den at han gik lidt væk og legede med den i noget tid før han kom tilbage og spurgte om der var flere gaver til ham. 

Morgenmad den 25. december. Dejligt med overnattende gæster - så varer julen lidt længere...

Bedstefar er en eftertragtet mand ;-) 

1 kommentar:

  1. Ja se, det var en dejlig jul 2015 hos jer på Henriettevej.
    Mega hyggeligt, kærligt og afslappet - og med dejlig julemad og dans og sang rundt om det flotte juletræ - og alle de rare gaver som lå i en STOR bunke under træet! TAK for den dejlige jul fra Bedstefar og Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.