Fie udnytter den ene dag vi havde med sne og bygger en flot snemand :-)
Ole som kong gulerod
Fie og Ole har fundet julekassen frem
Ole og Thea en morgen i deres dejlige veste strikket af oldemor i Lem
Glad pige
Man må finde sig i meget, når man er en populær storebror.
Og populær storesøster
Ole med svedbånd
Han synes det er så sejt!
D.10.december havde Ole børnehavens nisse Pyrus med hjem. Det var et hit.
Thea flager for Jonathan på hans 14 års fødselsdag, hvor han dog var hos sin mor.
Vi pynter juletræ!
Det er hyggeligt og alle hjælper til:-)
Og lige et enkelt billede fra juleaften og gaveoppakning. Tror der kommer flere fra jul og nytår inden længe. Vi holdte begge dele hjemme og begge dele var helt vildt hyggelige og gode aftner..!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.