lørdag den 5. september 2015

Væddeløb

I kampens hede blev billederne desværre lidt uskarpe. Men jeg tror der blev kravlet 10 omgange. Ole var en sikker vinder hver gang. Men de havde det alle rigtig sjovt med sådan at kravle om kap på bedstefars lange gang :-)
Her er det Ole i den gule førertrøje. Karla får sølv og Thea bronze. 

Her prøver Thea at afskære Karla vejen... Det er vist ikke helt efter reglerne, men dommeren så det ikke ;-)

...Og således fik Thea også en sølvmedalje i hus.. ;-)


Ej, de gik heldigvis ikke op i hvem der vandt, men hyggede sig gevaldigt med det:-) De søde unger❤

1 kommentar:

  1. Det var skønt at overvære, hvorledes de tre dejlige børnebørn rå-hyggede sig med at lege kravleleg i den lange gang. Ole lokkede de to kravle-piger med sig hver gang - og hvor er de blevet dygtige til at kravle! Glade tilskuer-kys fra Bedstefar og Pernille!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.