torsdag den 2. juli 2015

Bedstefar på besøg

I tirsdags var bedstefar på besøg. Det blev til en rigtig hyggelig dag - men ikke så mange billeder. Kun de to her fra da vi hentede Ole i børnehave. 

Vi fik ordnet lidt på terrassen, bedstefar passede Thea, mens jeg klippede hæk, vi hentede Ole og handlede, vi grillede, spiste god mad og hyggede. Ungerne er vilde med deres bedstefar:-) 

Lige et billede fra her den anden morgen, hvor de to store og den mindste legede på gulvtæppet inde i stuen. Det hyggede de sig med. 

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.