Vi fik ordnet lidt på terrassen, bedstefar passede Thea, mens jeg klippede hæk, vi hentede Ole og handlede, vi grillede, spiste god mad og hyggede. Ungerne er vilde med deres bedstefar:-)
Lige et billede fra her den anden morgen, hvor de to store og den mindste legede på gulvtæppet inde i stuen. Det hyggede de sig med.



Hvor ser det hyggeligt ud
SvarSlet