søndag den 24. maj 2015

Thomas Tog

Ann-Ka havde lokket os med på jernbane museet til Thomas Tog dag i fredags.  

Det var okay. Dog lidt larmende synes Ole. 

Mathias var ikke helt tryg ved Thomas Tog og vi gik hurtigt ind på museet igen. 

Thea og Anton side om side i barnevognen. 

Ole med et lille Thomas tog. 

Mathias og Ole deler en slush-ice. 

En træt dreng på vej hjem fra banegårds museet. Vi havde virkelig hygget os:-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.