onsdag den 21. januar 2015

Fridag

Ole holdt fridag i dag og vi gik på legepladsen og fodrede ænder og spiste madpakke. 

Ole skulle også lige selv have lidt ande-brød...




Thea sov i barnevognen hele turen. Og nu sover Ole middagslur på sofaen og Thea sover stadig (kan høre hun er ved at vågne) men har lige haft 45min for mig selv - det er også rart af og til:-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.