13 år
Så blev han fejret med maner:-)
Kusine Gertrud
Ole lægger pudslespil med Esther og Julie
Ole hos Lisbet
Der tegnes og hygges
Et skønt afbræk: Vi var i Tarup Centeret og se Annasofie gå Lucia.
Kakao og boller. Og Thea blev hygget om af Ena Marie og Julie :-)
Jonathan og fætter Jens
Karen og Thea ser lige hinanden an ;-)
Vi havde overnattende gæster.
Dagen efter var alle de store i skole. Esther og Ena var med i Fies klasse, Herhjemme legede Ole og Gertrud rigtig godt sammen. Her tegner de, men de legede også meget andet. På et tidspunkt red de gennem stuen sammen på kæphesten - det så sødt ud.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.