onsdag den 10. december 2014

Jonathans Fødselsdagsfest

13 år
Så blev han fejret med maner:-)

Kusine Gertrud

Ole lægger pudslespil med Esther og Julie

Ole hos Lisbet

Der tegnes og hygges

Et skønt afbræk: Vi var i Tarup Centeret og se Annasofie gå Lucia.

Kakao og boller. Og Thea blev hygget om af Ena Marie og Julie :-)


Jonathan og fætter Jens

Karen og Thea ser lige hinanden an ;-)

Vi havde overnattende gæster. 
Dagen efter var alle de store i skole. Esther og Ena var med i Fies klasse, Herhjemme legede Ole og Gertrud rigtig godt sammen. Her tegner de, men de legede også meget andet. På et tidspunkt red de gennem stuen sammen på kæphesten - det så sødt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.