Lørdag til søndag havde vi besøg af Martins kammerat Bo (kokken) fra København og hans dreng Bertram som fylder 3 til december. Lørdag var de to drenge mest efter hinanden men søndag legede de godt sammen:
Vores to seje drenge med røde bukser og stribet trøje:
Ole er stadig glad for sin lillesøster. Først da han så hende og den første uge ca. tog han hende i hånden og sagde "kilde kilde". Ved ikke helt om det var ham der kildede hende eller hendes små hænder der kildede ham.
Nu kommer han ofte hen når jeg sidder med hende og lægger sit hovede ned til hendes og putter lidt. Eller aer hende på hovedet og dutter hende med en finger på næsen. Eller tager hende lidt i hånden. Han er opmærksom på hende når hun siger lyde og vil flere gange om dagen gerne lige hen til hende og pusle lidt om hende.
Thea trives. Hun er begyndt at være mere vågen, hvilket er skønt. Vi nyder at lære hende bedre at kende hver dag:-)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.