Det blev en pige. Hun blev født om natten kl. 2:28. Og havde en vægt på 3800g og en længde på 54cm. Det er 1 cm længere end Ole og 50 gram mindre.
Hun græd da hun kom ud men 5 min efter ammede hun med fuld styrke. Vi nåede kun at være på fødegangen en time inden hun kom ud, så det gik lidt stærkt... Det startede med lidt plukkeveer omkring kl. 18. Kl. 22 gik det så småt over i rigtige veer og vi ringede efter mormor der kom kl 23.
01:07 satte Martin og jeg os i bilen og kl. ca halv var vi derude på fødegangen. Ind på stuen. Så gik vandet og jeg var 8-9 cm åben og så skulle der presses og så kom hun sørme ud!! Jeg nåede slet ikke at få hverken ilt, akupunktur eller lattergas som jeg fik sidst. Så hun er født "all naturel" ;-)
Tilgengæld fik jeg akupunktur i øret og bedøvende gel, da jeg skulle sy'es lidt bagefter. Samt en afslappende nål i panden, da jeg rystede ret meget lige efter. Det virkede fint.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.