Med Ole og Fie i parken og samle kastanjer. Har aldrig set SÅ mange kastanjer ved ét træ. Vi samlede flere kilo - posen i baggrunden blev flydt halvt op - og der var stadig masser tilbage til andre børn;-)
Og i går syede jeg dem her i helt lille nyfødt størrelse.
Det grå stof er fra en gammel sweat-shirt af min som var blevet helt skæv.
Tina har forresten også rost hjemmeskoene og sagt de var virkelig praktiske og funktionelle ovenikøbet;-)





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.