I går
Afslappet eftermiddag
Far skifter
På pudslebordet. Med rosen fra naboen.
Første tur i barnevognen.
Til Halloween-middag hos naboen i går aftes.
Hos Lis
I dag
Far i hyggelig stund med de to yngste.
Mor og Ole afrimer fryser.
En velfortjent is efter veludført arbejde.
Fie laver armbånd af elastikker.
Yndlingsbeskæftigelsen er helt klart at sove...
Men man kan også være lidt vågen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.