Børn.
Den ene gemmer sig lidt endnu...
Jeg var ret tålmodig dagene op til termin og på termin. I dag synes jeg godt hun må komme. Martin mindede mig om at jeg kun var gået 3 dage over.... Ja okay - det kan vist ikke betale sig at være utålmodig. Gik jo 11 dage over med Ole...
Og her er søde Fie:
Og Ole der er mega sej med Fies kasket:
(I virkeligheden misser han med øjenene på grund af blitzen på Martins telefon;-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.