Jeg kan genkende stumper fra "Tinge-linge-later tinsoldater", "Mester Jakob", "Jeg ved en lærkerede", "På en grøn, grøn, grøn, grøn, bakke, bakke top", "Der sad to katte på et bord", "Bim bam busse, jeg er en haletudse", "Mariehønen Evigglad", "Bro-bro brille" og "Stille nu". Det er rigtig hyggeligt:-)
Vi har haft en virkelig dejlig weekend hvor vi har skullet -og gjort- absolut ingenting. Det er også rart en gang i mellem og i vores og Oles alder keder man sig jo aldrig, så tiden bliver heller ikke for lang.
Jeg har dog syet nyt betræk til puslepuden da det gamle var grimt og slidt (det var en vi havde arvet et eller andet sted fra). Men nu har den fået nyt liv:
Stoffet var selvfølgelig på tilbud i Stof 2000.
Detalje med små "mærker" på kanten.
Og lige lidt billeder af Ole:





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.