fredag den 15. august 2014

Tirsdag - onsdag - torsdag

Tirsdag var bedstefar på besøg. Skønt og Ole glædede sig så meget at han næsten begyndte at græde inden han kom fordi det var så svært at vente ;-)
Senere på dagen fik Ole desværre lidt feber, så han så lidt tv og sov lidt på sofaen, men så fik vi til gengæld - takket være min far - ordnet vores hoveddør som vi havde tænkt på at vi var nødt til at skifte ud. Men nu er den flot og kan snildt holde et par år endnu. Spændskiver. Olie. Slibning og maling. Der kommer et billede snart. 

Onsdag var Martin ikke så meget hjemme og Ole var stadig ret pylret med lidt feber, så jeg fik min mor til st komme herud efter arbejde. Dejligt for både mig og Ole. 

Torsdag -i dag- fyldte Fie 11 år og vi fejrede det med kage og hygge da de kom herover efter skole. De synes det er fint at være startet i skole igen, så det er dejligt:-)
Desuden fik vi 1/2 gris til fryseren onsdag aften - i dag er lever/spæk-blandingen frosset i sådanne portioner:
Ubagt leverpostej. Bliver spændende at smage på et tidspunkt. Det har jeg aldrig lavet før...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.