Herinde ligger lillesøster og hygger sig. Nederdelen har jeg selv designet og syet så den passer til den voksende mave:-)
I dag har bedstefar været på besøg og det har bare været SÅ hyggeligt. Som det jo altid er når Bedstefar kommer. Fokus blev ikke lige lagt i at tage gode billeder, så dem er der desværre ikke nogen af.
Bedstefar kom klokken 11 med vandmelon og små kiks. Et hit hos Ole der dog også lige skulle have en rugbrødsmad for at få sulten stillet. Så kom han ud og sove og vi andre (Fie, Jonathan, Bedstefar og mig) fik frokost og nybagte boller. Da Ole vågnede igen gik vi i haven, hvor vi har været det meste af dagen. Bedstefar er god til at skabe en hyggelig og afslappet atmosfære hvor vi får lavet mange gode småting. Bl.a. luget, repeteret legetraktor, plantet blomster ud -jeg fik 6(!) smukke blomster fra min bedstemor Ida:-) og klippet buske ned. Skønt.

Som hun vokser :-) og nederdelen er flot ;-)knus Pernille
SvarSletGlæden og fornøjelsen ved at besøge jer er først og fremmest på min side. I er en dejlig familie som er rigtig gode til at forstå hinanden og samarbejde - og som har en god tone imellem jer. Gid der må komme mange flere af disse dejlige stunder sammen.
SvarSletKys fra Far, Bedstefar, Frants