Det var en skøn cykeltur i dejligt vejr og Ole klarede både turen frem og tilbage uden at blive træt af at side i barnestolen (og når det var tæt på hjalp en kiks gevaldigt;-). Også et dejligt besøg hos Alfie, Molly og Ross i Marslev.
I dag tirsdag blev Ole hentet af Annasofie og mig i lad-cyklen (da Fie var hjemme hos mig fordi hun var syg). På vejen hjem i cyklen tog de lidt "selvfies":
Og her til aften tog vi til Højskolevej, hvor mormor passede Ole, mens Martin og jeg tog på kærestetur til Svendborg. Det gik godt - ja både med pasningen og kæresteturen ;-)



Det er flot komponerede billeder som Fie tager mens de sidder i cykelkassen; I er alle tre med på dem begge!
SvarSlet