tirsdag den 3. juni 2014

Tur

I søndags cyklede vi 10,4 km til Marslev for at besøge nogen venner. Martin med Ole i cykelstol og mig med tasken med vand og chokoladekiks ;-) 
Det var en skøn cykeltur i dejligt vejr og Ole klarede både turen frem og tilbage uden at blive træt af at side i barnestolen (og når det var tæt på hjalp en kiks gevaldigt;-). Også et dejligt besøg hos Alfie, Molly og Ross i Marslev. 

I dag tirsdag blev Ole hentet af Annasofie og mig i lad-cyklen (da Fie var hjemme hos mig fordi hun var syg). På vejen hjem i cyklen tog de lidt "selvfies":

Ja - jeg sidder og cykler i baggrunden. Ved ikke lige hvad mine fjollede ansigtsudtryk et til for;-)

Og her til aften tog vi til Højskolevej, hvor mormor passede Ole, mens Martin og jeg tog på kærestetur til Svendborg. Det gik godt - ja både med pasningen og kæresteturen ;-)

1 kommentar:

  1. Det er flot komponerede billeder som Fie tager mens de sidder i cykelkassen; I er alle tre med på dem begge!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.